6 σούπερ τρόφιμα για την εγκυμοσύνη!

ΕκτύπωσηΕκτύπωση

τι πρέπει να τρώω στην εγκυμοσύνηΥπάρχουν τροφές που έχουν ειδική και μεγάλη αξία για σας που εγκυμονείτε… Ανακαλύψτε ποιες είναι!

 

1. Προϊόντα ολικής αλέσεως

Απαραίτητοι σύμμαχοί σας, εάν θέλετε να βιώσετε στο ελάχιστο τις συνέπειες της δυσκοιλιότητας. Επιπλέον, όμως, είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμινών (κυρίως Β), σιδήρου και μετάλλων, που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, αλλά και βοηθούν στη δημιουργία των κυττάρων!

 

2. Κοτόπουλο και γαλοπούλα

Καθώς οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες στην εγκυμοσύνη για την ανάπτυξη του εμβρύου, αλλά από την άλλη επειδή το λίπος του κρέατος είναι βλαβερό, το κοτόπουλο και η γαλοπούλα αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική, ακόμη και σε καθημερινή βάση, τόσο για το μωρό όσο και για να μην παχύνετε!

 

3. Σολωμός και «λιπαρά» ψάρια

Ολοένα και περισσότερες έρευνες συνηγορούν στο ότι η πρόσληψη Ω-3 λιπαρών οξέων κατά την εγκυμοσύνη βοηθά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης του εμβρύου. Ο σολωμός και τα λεγόμενα «λιπαρά» ψάρια, όπως η σαρδέλα, το σκουμπρί κ.ά., θα πρέπει να γίνουν καθημερινοί επισκέπτες στο πιάτο σας. Ούτως ή άλλως, το ψάρι είναι ίσως η καλύτερη πηγή πρωτεϊνών.

 

4. Γιαούρτι

Ειδικά το ενισχυμένο με ασβέστιο θα βοηθήσει στη σωστή ανάπτυξη των οστών του εμβρύου. Το γιαούρτι είναι ένα ευεργετικό τρόφιμο, ελαφρύ και δροσιστικό, ειδικά για εσάς που έχετε καούρες ή δεν σας αρέσει το γάλα. Επιπλέον, συνδυάζεται με φρούτα και δημητριακά για ένα θρεπτικό σνακ.

 

5. Άπαχο κόκκινο κρέας

Ακόμη κι αν δεν είστε φαν, να ξέρετε ότι είναι πλούσιο σε σίδηρο που τον χρειάζεστε όσο τίποτε άλλο στην εγκυμοσύνη για να σταθείτε όρθια. Επιλέξτε κομμάτια άπαχου μοσχαρίσιου κρέατος, όπως σνίτσελ. Σε συνδυασμό με φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, θα απορροφηθεί καλύτερα ο σίδηρος!

 

6. Καρότα

Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του εμβρύου, όμως η έγκυος πρέπει να προσέχει την ποσότητα βιταμίνης Α που προσλαμβάνει για το φόβο βλαβών στο έμβρυο. Η πιο ασφαλής πηγή είναι τα καρότα που περιέχουν β-καροτίνη, η οποία μετατρέπεται στον οργανισμό σε βιταμίνη Α. Επιπλέον, η γλυκερή τους γεύση τα καθιστά το καλύτερο υποκατάστατο όταν θέλετε κάτι γλυκό!

 

Δείτε ακόμη:  Εγκυμοσύνη και αναιμία!

 

 

 

Κατασκευή Ιστοσελίδων GIM Greek Internet Marketing